Program Adı-Sınıf |
Dersin Adı |
Sınav Tarihi |
Sınav Başlama Saati |
Öğretim Elemanı |
Elektrik I |
Yaşam Bec. Sos. Etkinlik (Seç.) |
13 Ocak 2025 Pazartesi |
10:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik I |
Türk Dili I |
13 Ocak 2025 Pazartesi |
12:30 |
Öğr. Gör. MİNE ENGİN TEKAY |
Elektrik I |
Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi I |
14 Ocak 2025 Salı |
12:30 |
Öğr. Gör. Doğuş ŞEKER |
Elektrik I |
Yabancı Dil I |
15 Ocak 2025 Çarşamba |
12:30 |
Öğr.Gör. Fatma İDİN BAKLA |
Elektrik I |
Beden Eğitimi I (Seç.) |
16 Ocak 2025 Perşembe |
10:30 |
Öğr. Gör. OKŞAN GÜRFİLİZ |
Elektrik I |
Doğru Akım Devreleri |
16 Ocak 2025 Perşembe |
14:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik I |
İş Güvenliği (Seç.) |
17 Ocak 2025 Cuma |
14:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik I |
Tesisata Giriş |
20 Ocak 2025 Pazartesi |
11:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
Elektrik I |
Matematik I |
20 Ocak 2025 Pazartesi |
14:30 |
Öğr. Gör. RÜYA ÜZEN |
Elektrik I |
Ölçme Tekniği |
21 Ocak 2025 Salı |
10:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik I |
Bilgi ve İletişim Teknolojileri |
22 Ocak 2025 Çarşamba |
13:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
|
|
|
|
|
Elektrik II |
Arıza Analiz |
13 Ocak 2025 Pazartesi |
14:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
Elektrik II |
Asenkron ve Senkron Makineler |
14 Ocak 2025 Salı |
14:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik II |
Elektrik Enerjisi Üretimi,İletim ve Dağıtımı |
15 Ocak 2025 Çarşamba |
14:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik II |
Sayısal Elektronik |
16 Ocak 2025 Perşembe |
13:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
Elektrik II |
Sarım Tekniği |
17 Ocak 2025 Cuma |
11:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
Elektrik II |
Üniversite Seçimlik Dersler |
17 Ocak 2025 Cuma |
14:30 |
|
Elektrik II |
Web Programlama (Elk Prg) |
17 Ocak 2025 Cuma |
14:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
Elektrik II |
İş Güvenliği |
17 Ocak 2025 Cuma |
14:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik II |
Elektromekanik Kumanda Sistemleri |
20 Ocak 2025 Pazartesi |
13:30 |
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ |
Elektrik II |
Güç Elektroniği |
21 Ocak 2025 Salı |
13:30 |
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL |
|
|
|
|
|
|